دفعات شیردهی بیش از حد کوتاه:
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دفعات شیردهی بیش از حد کوتاه:

نوزادان تازه متولد شده باید برای حدود 8 تا 10 دقیقه از شیر مادر تغذیه کنند. همانطور که فرزند شما بزرگتر می شود، تا زمانی که نیاز به شیر مادر برای مدت طولانی ندارد.در طول چند هفته اول، سعی کنید او را بیدار نگه دارید و به طور مداوم تا زمانی که شما می توانید به او شیر بخورانید.

درد یا ناراحتی :

اگر کودک شما به علت آسیب زایمانی یا عفونت مانند برفک در دهانش احساس راحتی نداشته باشد، ممکن از شیر مادر به خوبی تغذیه نشود و به آرامی وزن بگیرد.

کم بودن یا تاخیر در تولید شیر :

بعضی از مادران ممکن است در شروع تولید شیر تاخیر داشته باشند و به این معنی است که تولید شیر به آرامی یا به طور کامل پایان می یابد.مادران دیگر از شیر کمتری برخوردارند، که می تواند علل مختلفی داشته باشد که ممکن است به صورت جداگانه یا به صورت ترکیبی اثر بگذارد تا میزان شیری که کودک از پستان مادر دریافت می کند را کاهش دهد.خبر خوب این است که تقریبا به آسانی می توان میزان ذخیره کم شیر را بهبود بخشید.

اگر چه که این موضوع شایع نیست، برخی از مسائل پزشکی می تواند باعث تولید کم شیر مادر شود شما هنوز هم می توانید مقدار کمی شیر تولید کنید، اما مشکل تر است.این کار نیاز به درمان و رفتن و به مراجعه به پزشک دارد.

علت وزن نگرفتن نوزاد دو ماهه
بررسی دلایل ثابت ماندن وزن نوزاد
عوامل خطر ساز برای افزایش وزن ؛ چه زمانی ثابت ماندن وزن نوزاد نگران کننده است؟

درحالی که بیشتر نوزادان تازه متولد شده و کودکان به خوبی با شیر مادر تغذیه می شوند و وزن می گیرند، بعضی از نوزادان به احتمال زیاد به سختی با شیر مادر تغذیه می شوند.زمانی که یک کودک در معرض خطر ابتلا به مشکلات شیردهی است، شانس رشد و افزایش وزن با سرعت کم، بالاتر است. چند عارضه معمولی که می تواند روی سرعت وزن گرفتن تاثیر بگذارند، عبارتند از:

    عفونت گوش
    برفک
    ریفلاکس
    کم خونی
    آلرژی
    مشکلات زبان و عفونت های دستگاه ادراری

تولد نوزاد نارس یا زایمان زود هنگام:

نوزادان کوچکتر یا افرادی که قبل از 37 هفته به دنیا آمده اند، ممکن است قدرت یا انرژی لازم را برای زمان طولانی نداشته باشند تا تمام شیری که نیاز دارند را از سینه مادر بگیرند.

آن ها هم چنین بیشتر از حد معمول خواب هستند و مشکلات پزشکی مانند زردی یا کم آبی بدن را تجربه می کنند. که حتی می تواند تغذیه با شیر مادر را دشوار تر کند.

مشکلات دهانی :





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 27 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی